Translate

24 mar 2017

Karolina Czołba- Projektantka Gościnna

Witam,

To mój pierwszy post dla Scrapińca i mam nadzieję, że spodobają Wam się projekty, które przygotowałam na tę specjalną okazję. Tak więc na dziś zrobiłam dwa projekty, w których wykorzystałam tekturki z kolekcji Lavender Mist. Pierwszy z nich to kartka w odcieniach fioletu. Pokolorowałam tekturki promarkerami i użyłam też perfect pearls, żeby nadać im błyszczącego wyglądu i odrobinę zmiękczyć kolory. Drugi projekt to serce w stylu shabby chic. 

It's my first post for Scrapiniec and I hope you will like projects I made for this special occasion. So for today I made two projects using chipboards from Lavender Mist collection. First one is a card in shades of violets. I colored the chipboards using promarkers and also used some perfect pearls to add a shiny look and soften the colors a bit. 
Second project is a shabby chic heart. 











Pozdrawiam,
Karolina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz