Translate

25 gru 2016

Prace Lady E / Projects by Lady E

Witajcie :)
To już moja ostatnia w tym roku inspiracja ze Scrapińcowymi tekturkami :)
Ostatni miesiąc był dla mnie dość intensywny, i dlatego będzie sporo zdjęć :)
Zaczynając od kartek na różne okazje:

This is my last inspiration with Scrapiniec chipboards in 2016 :)
Last month was very busy for me, that's why I have a lot of photos for you :)
Starting with some cards for general occasions:



Sporo też robiłam kartek świątecznych:

I also made few Christmas cards:











 a także w gazecie - Simply Cards & Papercraft #157 miałam tym razem pokaźny zestaw :)

and in Simply Cards & Papercraft #157 magazine I had 6 projects :)





Mam nadzieję, że troszkę Was natchnęłam, praca z tekturkami to sama przyjemność.
A korzystając z okazji życzę Wam WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE, NAJPIĘKNIEJSZE,
I WYMARZONE w Nowym Roku!!!

I hope I did inspired you :) Working with chipboards it's such a pleasure!
I WISH YOU ALL THE BEST & THE MOST BEAUTIFUL,
MAY YOUR WISH COME TRUE IN 2017!!

Dziękuję / Thank you


1 komentarz: