Translate

10 cze 2016

Małgorzata Dudzińska - Guest Designer

Witajcie!
Witamy dzisiaj na pokładzie gościnnej drużyny projektanckiej Małgosię Dudzińską:
Mam na imię Małgosia w sieci "znana" jako Margot . Mama dwóch urwisów i żona kochającego męża . Na emigracji od ponad 8 lat a zakochana w papierze od 5 :) Scrapbooking to moja wielka pasja, sposób na relaks i odprężenie :) w swoje prace wkładam całe serce i staram sie dopracować każdy szczegół . Lubię pastele, koronki , kwiaty i oczywiście tekturki :) poza tym jestem bardzo wesoła , nie lubię rutyny , kocham podróże , góry , zakupy i uwielbiam czytać książki - zwłaszcza kryminały . Mam nadzieje ze moje prace was zainspirują i chętnie będziecie je podglądać.
My name is Malgosia but mostly known as Margot . I'm a pround mom of two boys and a wife of wonderful guy. I live in a small town in the United Kingdom since 8 years. I'm a passionate about scrapbooking ... it helps me chill out. My creations are designed with real love and attention to small details. I like pastel colors, laces , flowers and chipboard elements.Apart from that I'm very cheerful person, I love traveling, mountains, shopping and I love reading books, especially criminals. I hope you will feel inspired by my projects.


Przygotowałam mini album zamknięty w pięknym pudełku. Album harmonijkowy z moimi urwisami , ozdobiony mnóstwem tekturek . Album połaczony jest jednym końcem z wieczkiem pudełka a drugim z dnem , idealny pomysł na przechowywanie wspomnień lub na prezent dla bliskiej osoby.











 

Użyłam:
 
Do zobaczenia wkrótce!
Gosia
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz