Translate

10 maj 2016

Love changes Everything - Album made by Padoriaa

Hello. Today I  would like to show you the Album made for some special purpose. You could see it on my blog a few days ago but I didn't explain how I used the shadowbox. I took a part of it and used like the frame. It was a great idea to have really good base for using a lot of mediums later on. It took a  lot of time to make it ... to cut out all elements and make the composition like I wanted... I really like the final effect and this shadowbox fits perfectly here! I will definitely use it more often to create albums and some other - a little bit bigger forms then cards.

Ok. I wrote quite much ... Please, take a look, grab some inspiration and just CREATE! :

Hej. Dziś chciałabym pokazać Album zrobiony nie bez powodu. Mogliście go zobaczyć na moim blogu jakiś czas temu jednak tam nie zaprezentowałam dokładniej wykorzystanego Shadowboxa. Użyłam jego część i posłużył mi za ramkę. Pomysł miałam idealny bowiem stworzyłam sobie fajne i przede wszystkim solidne tło by użyć dużą ilość mediów. Album był pracochłonny ... wycięcie wszystkich elementów, poskładanie wszystkiego w całość by stworzyć kompozycję odpowiadającą moim oczekiwaniom zajęło sporo czasu. Z efektu końcowego jestem zadowolona i przyznam że Shadowbox pasuje do tego projektu idealnie. Z całą pewnością sięgnę po niego jeszcze nie raz - szczególnie tworząc projekty odrobinę większe jak kartka.

No rozpisałam się :P Oglądajcie, inspirujcie się i przede wszystkim TWÓRZCIE! :)


If you would like to show how I create this project and some others - 
please visit my Youtube channel : www.youtube.com/Padoriaa

Materials : 


Dziękuje za każdy komentarz. Miłego dnia, Paulina
Thank you for each comment :) Have a lovely day. Paulina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz