Translate

26 lis 2015

Be unique!


Witajcie Kochani :) 
Dziś mam dla Was kolejną bardzo mediową inspirację. Uwielbiam tworzyć takie prace - godzinami bawić się mediami, dodawać kolejne warstwy, kolory, tekstury. Często improwizuję - mam tylko jakieś bardzo ogólne założenia, a cała reszta powstaje w wyniku zabawy i eksperymentów. Tym razem tymi początkowymi założeniami były Scrapińcowe tekturki.
Od początku wiedziałam, że centralnym punktem pracy ma być duży warstwowy motyl w czarno-niebieskiej kolorystyce, a do jego lepszego wyeksponowania idealnie nadał się duży szyld z kolekcji "Royal". Niby tylko dwie tekturki - ale za to jakie! Warstwowe, ażurowe, bardzo eleganckie. W otoczeniu mediów nabrały nowego jeszcze bardziej szlachetnego wymiaru.
Bardzo polubiłam tę pracę :) Mam nadzieję, że i Wam się spodoba.  







pozdrawiam serdecznie
Anai

Wykorzystane tekturki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz