Translate

19 gru 2014

Gościnna projektantka Grudnia- Lady E - odsłona druga


Hi:)
Happy Friday everyone! I can not believe only few days left till Christmas!
I love Christmas and everything about it!!!
This year for the first time I am ready :) 
So today I'd love to share with you a festive project.
Album for our family photos:)

Witam :)
Miłego piątku! Nie mogę uwierzyć że do Bożego Narodzenia pozostało tylko kilka dni!
Uwielbiam Święta i wszystko co z nimi związane !!!
W tym roku po raz pierwszy jestem gotowa :)
Więc dzisiaj chciałabym podzielić się z wami świątecznym projektem :)
Album na nasze świąteczne, rodzinne zdjęcia.







4 komentarze:

  1. Musze przyznać, że ja również chyba po raz pierwszy jestem gotowa, jeżeli chodzi o kartki i inne około świąteczne scrapowe projekty. :-)
    A Twój album jest fantastyczny! Tyle tu szczegółów i wszystko pięknie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny album! Podziwiam w całości i w szczegółach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilia, jesteś niesamowita. Piękny album!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Mi niewiele moich prac się podopba ale ten album jest uroczy nawet dla mnie :) A tekturki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń