Translate

18 lis 2014

Receptury Domowej Kury, czyli mój sposób na ujarzmienie przepisów.

Witajcie drodzy Scrapomaniacy!

Posiadam teczkę pełną przepisów wydrukowanych z internetu, napisanych  na przypadkowych karteczkach lub co gorsza chusteczkach higienicznych. Ich nieład i brak uporządkowania  doprowadzał mnie niekiedy do szału. Nieraz musiałam przeszukać cała stertę kart, by odnaleźć konkretną recepturę. Kiedy moja cierpliwość dobiegła końca, zdecydowałam że najwyższy czas na wykonanie własnego przepiśnika. Tak powstały Receptury Domowej Kury.

Chciałabym, aby ten przepiśnik kiedyś odziedziczyła po mnie moja córka, a po niej może i moja wnuczka, kto wie? Dlatego też  jego bazą jest wielki segregator, który pomieści sporo magicznych przepisów:)

 Scrapińcowe tekturki, a w szczególności kolekcja Park Avenue, dają mnóstwo możliwości ku temu, by w sposób łatwy i przyjemny tworzyć miniaturowe światy, takie jak ta Szczęśliwa Uliczka na okładce.













Przepiśnik nie jest ukończony. Muszę jeszcze popracować nad jego wnętrzem. Poszukuję czrnego kocura, by zasiadł na dachu cukierni ( nie miauczy tam gdzieś mój kotek u Ciebie na półkach droga Gizmo?). Jeśli chcecie zobaczyć efekt finalny zapraszam już wkrótce na mojego bloga.


W pracy użyłam: 

Latarenka mix zestaw - Park Avenue lantern mixŁawki 4 szt zestaw - Park Avenue 4 benches Zestaw zegary - Park Avenue clock mixParkan zestaw - Park Avenue fence settawerna_okno_wm.jpgIMG_7276wm.png6c60836078a6d436a27a5ddfaf3decb1a0df5812Kokardki zestaw / ribbon bow set



Smacznego dnia!

Elwira vel Domowa Kura ;)


2 komentarze:

  1. Wow, co za pomysł! Widzę tutaj jeden solidny minus - kto by przy tak fantastycznym przepiśniku oderwał się od oglądania okładki :D

    OdpowiedzUsuń