Translate

14 lis 2014

Druga Gościnna Projektantka Listopada- Groszek na wrzosowisku

Z przyjemnością przedstawiam Wam naszą drugą gościnną projektantkę- Lindę, czyli 
Groszka na wrzosowisku
 
Kilka słów od Groszka:
Mam na imię Linda, ale posługuję się nickiem Groszek.Jestem mamą dwóch wspaniałych chłopców - Ignasia (7 lat) i Jeremiego (3 lata), wielką fanką kawy i czekolady oraz od pięciu lat pasjonatką scrapbookingu i cardmakingu.
Kocham różne formy rękodzieła, ale to właśnie scrapbooking jest mi najbliższy - bardzo lubię romantyczne, pastelowe prace,  delikatnie poszarpane i postarzane, ale w każdym stylu znajduję coś co mnie zachwyca i pociąga :)
Ogromnie się cieszę i jeszcze raz dziękuję za zaproszenie mnie jako Gościnną Projektantkę - mam nadzieję, że moje prace, które przygotowałam w ramach GP, spodobają się Wam :)
Zapraszam Was do odwiedzenia mojego bloga
Czas na pierwszą inspirację naszego gościa:

Pierwszą moją inspiracją w ramach GP Scrapinec jest dekoracja świąteczno-zimowa - budka dla ptaszków, przyprószona delikatnie "śniegiem", ozdobiona kompozycją kwiatową i oczywiście tekturkami ze Scrapińca - śnieżynkami, ozdobnym borderem i cegiełkami.Całość obsypana  jest brokatem, który delikatnie mieni się w słońcu :)
Budka, dzięki temu, że w podstawce ma dziurkę, trzyma się na patyku, świetnie więc sprawdzi się jako np. ozdoba do świątecznej poinsecji lub część zimowego stroika :)
 





użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz