Translate

14 lis 2014

Pierwsza Gościnna Projektantka Listopada - Lady E


Witajcie!
Z przyjemnościa przedstawiam Wam naszą pierwszą gościnną projektantkę listopada:

Lady E

Oto kilka słów od Emilii:
Hi everyone !
My name is Emilia Sieradzan known as Lady E J
First of all I’d love to say BIG THAN YOU to Dominika and Alicja for the invitation! I love chipboards from Scrapiniec and I’m so happy to BE HERE !
Few words about me:
I’m from Poland but I live in the UK.  I am mum of two very active boys :) Since I remember I have loved art and craft.  I love sunsets, flowers and beautiful notebooks.  I make cards, tags, guest books, albums etc.
I hope I’ll be able to inspire you with my projects.

Witam wszystkich!
Nazywam się Emilia Sieradzan znana jako Lady E.
Przede wszystkim chciałbym powiedzieć, dziękuję Dominice i Alicji za zaproszenie! Kocham tekturki ze Scrapińca i jestem szczęśliwa, że TU JESTEM!
Kilka słów o mnie:
Jestem z Polski, ale mieszkam w Wielkiej Brytanii. Jestem mamą dwóch bardzo aktywnych chłopców :) Odkąd pamiętam kochałam sztukę i robótki ręczne. Uwielbiam zachody słońca, kwiaty i piękne notesy. Robię kartki, tagi, księgi gości, albumy itd.
Mam nadzieję, że będę w stanie Was zainspirować swoimi pracami.


I piękny album na dzisiejsza inspirację:













Lista użytych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz