Translate

10 paź 2014

Witamy Gościnne projektantki Października! Odsłona pierwsza Katarzyna Iwach

Witajcie, chciałam dziś serdecznie przywitać projektantki października.

Pierwszą z nich jest Kasia Iwach, drugą już znacie ;) i zobaczycie kto to taki dziś o 15 :)

Kasia chciała przywitać się z Wami osobiście :)
Witam!
Mam na imię Kasia. Prywatnie jestem  mamą i żoną, zawodowo rehabilitantką, a z zamiłowania duszą artystyczną:).
Jak mogę siebie określić?
Niepoprawna marzycielka, często z głową w chmurach, czasem roztrzepana, nagminnie zbyt wrażliwa.
Od zawsze poszukująca nowych wyzwań i inspiracji. Odkryte zamiłowanie do papieru z czasem przerodziło się w wielką pasję...
Jest to dla mnie wyciszenie bałaganu myśli i odkrywanie samej siebie od nowa:). Bardzo się cieszę z możliwości październikowego
zainspirowania Was kochani moimi pracami i serdecznie dziękuję Dominice i Alicji za zaproszenie, a tym samym zaufanie:). Dziękuję i pozdrawiam:)
Kasia

Moje letnio - jesienne inspiracje!
Witam kochani! Chcę Wam powiedzieć, że jest mi niezmiernie miło, że mam  możliwość inspirowania "Tu" choć na chwilę:).
Moją dzisiejszą inspiracją jest praca nawiązująca do minionego już lata, z przepiękną ramką ,szklanym badzikiem i mnóstwem kwiatów...
 Całość w wesołej ...świeżej... różowo - białej tonacji :).






Do pracy użyłam:



A tak jak już pożegnaliśmy bajeczne lato postanowiłam powitać mieniącą się paletą barw - jesień:).
Zainspirowana zakupionymi hortensjami postanowiłam zrobić małą niespodziankę bliskiej mi osobie i uszczęśliwić ją takim oto wianuszkiem z budką dla ptaszka:) .
Z niecierpliwością będziemy go wypatrywać, a nuż...zawita?
 

 

Do pracy użyłam:
do zobaczenia za tydzień!

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz