Translate

7 cze 2014

Nietypowa gra planszowa

Witajcie w słoneczna sobotę.
Dzisiaj mam wam do pokazania nietypową grę planszową, która wykonalam na zamówienie na ślub pewnej pary. Miałam wolną rękę, a jedyne wytyczne to było kilkanaście punktów (kary lub nagrody) - jak w grzybobraniu.
Po znalezieniu odpowiedniej planszy, pokryłam ja obustronnie gesso ( 4 warstwy) , a następnie farbami akwarelowymi naciapałam kolorowe, pastelowe kwiaty. Dopełnieniem całości była najnowsza kolekcja tekturek ze Scrapinca - Park Avenue oraz kilka ślubnych wyrazów.
Nie chciałam aby plansza do gry była przeładowana, więc jedyne napisy jakie się tam znajdują, to start i finish oraz nazwa hotelu i imiona młodych z datą ślubu.

A teraz zapraszam do zobaczenia gotowej ( w 99%) planszy, a na końcu posta znajdziecie pełna liste wykorzystanych materiałów.


i kilka detali:









Lista wykorzystanych materiałów:

kolekcja Park Avenue
2-warstwowe Serce 01 - Park Avenue 2-layered heart 01
2-warstwowe Serce 02 - Park Avenue 2-layered heart 02
- Altana - Park Avenue arbor
Bordery ornamentowe 02 - Park Avenue ornamental borders 02
Bordery ornamentowe 04 - Park Avenue ornamental borders 04
- Bordery ornamentowe 05 - Park Avenue ornamental borders 05
Latarenka 0203 zestaw - Park Avenue lantern 0203 set
Ławki małe zestaw - Park Avenue small benches
- Parkan zestaw - Park Avenue fence set
Ramka szyld 03 - Park Avenue sign frame 03
Zegar 04 zestaw - Park Avenue clock 04 set
Serca mix zestaw - Park Avenue hearts mix
Zestaw zegary - Park Avenue clock mix
Gentleman Anonimous zestaw
Gorsety buduar zestaw
Man & Wife Sheet of words



1 komentarz: