Translate

24 cze 2014

Kwietniowe zaległości

Witajcie.
Dzisiaj mam do pokazania kwietniowa stronę w moim Project Life. mam niezłe zaległości w uzupełnianiu albumu, ale scrapincowe tekturki zawsze mi ułatwiają szybkie zrobienie strony w PL.
Mam swoje ulubione elementy które zawsze staram się upakować na moich pracach, ale te używane w PL sa naj naj ulubieńsze. Pod zdjęciami odnajdziecie linki do sklepu.
A oto już mój PL.








Wykorzystane i polecane produkty:
Wstęgi ozdobne zestaw 7 szt
COOL dymki komiks pumpscript eng.
Comic clouds - chmurki dymki komiks symbol
Favourite dymki komiks handscript eng.
Good Times dymki komiks handscript eng.
You rock dymki komiks pumpscript eng.
Strzałki Arrow mix SMASH
Strzałki z ogonem 3x4 szt.
Aparaty foto mikro zestaw 3 szt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz