Translate

18 lut 2014

Tekturowy śnieg

Chyba już można bezpiecznie przewidzieć, że w tym roku śnieg mnie ominął. Moje zimowe papiery i dodatki są jednak jeszcze w pogotowiu i tak powstał zaśnieżony scrap z moją mamą i śnieżynkami tekturowymi w roli głównej. Elementy tekturowe pokryłam białym proszkiem do embossingu, a następnie warstwą Stickles "Frosted Lace". Do stworzenia tytułu użyłam elementów z zestawu "Coraz bliżej Święta" pomalowanych farbą akrylową.

I think it may be safe to say that this year snow is a no-show. I still keep my wintery papers and embellishments on stand by though! I created this layout inspired by my mum's photo and chipboard snowflakes. I've embossed them with white powder and then covered them with Stickles "Frosted Lace". For the title I've used the words from "Coraz bliżej Święta" set and painted them with acrylics.


Materiały/Materials:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz