Translate

25 lut 2014

Scrapińcowe chipboardy i kredki Gelatos

Dziś chciałabym Wam pokazać, w jaki sposób można pokolorować Scrapińcowe chipboardy z użyciem kredek Gelatos - tak ostatnio modnych.


Metod użycia Gelatosów jest wiele. Poniżej widzicie żółtą kredkę w kolorze Banana i biały trzonek zakończony gąbeczką - świetny do nakładania i rozcierania Gelatosów. Ten sztyft oraz pędzel są sprzedawane w niektórych zestawach jako komplet - tak jak widzicie na zdjęciu powyżej.



Część chipboardów pokolorowałam kredką w kolorze Aqua Dolce, tym razem wykorzystując pędzel wodny, którym znakomicie rozprowadza się kolor. Sama kredka ma gęstą konsystencję, ale świetnie reaguje z wodą, zamieniając się w farbę zbliżoną do akwareli.


Poniższy chipboard pokolorowałam kredką Squid Ink, także używając wodnego pędzla.


Tu i ówdzie na scrapie dodałam kolorowe plamy, rozcierane palcem.


A tak wyglądał efekt końcowy - gdy do całości dołaczyły ecoliny i (żółty) Distress Stain.


Do wykonania tego scrapa użyłam najnowszej kolekcji 7 Dots Studio - Illumination, która jest także do nabycia w Scrapińcowym sklepie.










Lista użytych materiałów dostępnych w Scrapińcu:
7 Dots Studio - Illumination - Word Stickers 6x12

Miłego dnia :)
Tusia

2 komentarze:

  1. mam gelatosy i zaczajam się by je uzyć :).Bardzo mi się podoba Twoja praca Tusiu:)

    OdpowiedzUsuń