Translate

28 sty 2014

so happy together card

Hello everyone,

Here is Tusia Lech today. I prepared a card - Valentines are still closer and closer :) I wanted the card would be rich in elements and glittery.

Witam serdecznie

Dziś moja kolej - Tusi Lech :) Przygotowałam kartkę - zbliżają się walentynki :) Chciałam, żeby kartka była bogata i mieniąca się.





I have sprayed all chipboards with mist and added some texture using Distress Paint. To make a card more rich in details, I have used also Liquid Pearls and Glitter Glue Stickles.

Chipboardy spsikałam mieniącą się mgiełką i dodałam trochę faktury dzięki Distress Paint. Aby kartka była bogatsza w detale, użyłam także pereł w płynie i brokatu w kleju.


Papers are from 7 Dots Studio - Messy Head collection and flowers from Prima.
Papiery to kolekcja Messy Head z 7 Dots Studio, a kwiaty to Prima.

As you can see you can totally customize Scrapiniec chipboards and give them exactly needed look :)
Jak widzicie chipboardy Scrapińca możecie całkowicie dostosować do swoich potrzeb i dać im taki wygląd, jakiego oczekujecie.

Thank you for looking :)
Dziękuję za odwiedziny.

Tusia Lech

Supplies from Scrapiniec:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz