Translate

9 sty 2014

Budujemy nowy dom

Witam po długiej nieobecności w świecie kraftowym i jednocześnie dziękuję Dominice za wydobycie mnie z tego limba ;)

Bazy Scrapińcowe są dla mnie zawsze pierwszym źródłem inspiracji. Ich kształt pomaga mi w doborze tematyki i zdjęć, przez co całość ma bardzo lubianą przeze mnie spójność. Baza "Domek" stała się dla mnie kanwą do historii powstania mojego domu, w którym mieszkałam prawie 20 lat.

I'm so glad to be back to the craft world after a long break and a big THANK YOU to Dominika for getting me out from this limbo ;)

For me Scrapiniec chipboard albums are always the first source of inspiration.Their shapes help me to choose theme and photos to create cohesive scrapbook.Album "House" was a chance to tell a story of how my home of nearly 20 years was built.

 








Materiały/Materials:
Baza "Domek z oknem"
Baza "Domek"

4 komentarze:

  1. Fajnie, że powróciliście :) Album fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Fantastyczna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie wyszedł:)) Przydałby się dla kilkorga moich znajomych, właśnie się zmagają z tą materią:)

    OdpowiedzUsuń