Translate

16 sty 2014

Dla Dziadka i dla Babci

 Witajcie kochani!
Dzisiaj mój pierwszy post na tym blogu!
Nawet nie wiecie jaka jestem podekscytowana możliwością pracy z takim wspaniałym DT i oczywiście scrapińcowymi tekturkami!

Chciałabym pokazać dwie kartki, które przygotowałam z okazji Dnia Babci/Dziadka.
Myślę, że to bardzo wdzięczna okazja i dobry moment na sprezentowanie kartki Dziadkom :)





Połączenie fartuszkowo-wąsowe jest moim hitem w tym roku,
zakochałam się w takiej formie :)
 



Użyłam:

Gentleman Anonimous 

Kochanym Dziadkom zestaw słów

Apron Fartuszek Fartuch

Ramka owal retro

Pozdrawiam serdecznie,

noomiy

4 komentarze:

  1. Pierwsza jest piękna i delikatna, ale ta druga wywołuje u mnie uśmiech - świetnie Ci wyszły obie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza elegancka i subtelna, a druga zachwyciła mnie - uwielbiam takie nietuzinkowe rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka okolicznościowa. Szkoda, że sama nie umiem takiej zrobić. Mój dziadek w tym roku otrzymał eleganckie szkło powiększające ułatwiające czytanie drobnego druku, dokładnie takie jak tutaj: klliknij Był bardzo zadowolony z prezentu:)

    OdpowiedzUsuń