Translate

30 sie 2019

Coś dla małej Księżniczki cz.II

Witajcie
No to powracam, z drugą częścią mojego projektu. Jakiś czas temu pokazałam Wam szafę - ogród, którą sama wycięłam, posklejałam i ozdobiłam. po tym poprosiłam moją Kochaną Szefową - Dominikę, czy by nie mogła mi takiej szafy zrobić w Scrapińcu i zgodziła się. I dzisiaj chcę Wam ją zaprezentować jako pokój dziecięcy. Do szafy wmontowałam, drążek i na nim powiesiłam wieszaczki z poprzedniej części. Szafa może być wieloraka. Wnęka jest tak zrobiona by pomieścić mały albumik. Można szafę ozdabiać na różne sposoby. Jeśli się Wam spodoba to na pewno Dominika wypuści jakąś małą serię tej wersji, więc piszcie. Całość przyozdobiłam nowościami, które pojawiły się w Scrapińcu. Jest to fotel bujany 3D i wózek 3D.











Do pracy użyłam:

Krzesło bujane 3D model -  rocking chair - do pudełka eksplodującego 01

Łóżeczko przestrzenne do pudełka eksplodującego

Wózek 3D model -  baby stroller - do pudełka eksplodującego 01

Latający balon z kokardkami

https://scrapiniec.pl/pl/p/Babyland-sukieneczka-zestaw/2962

IMG_5303.png

IMG_5305.png

Mam nadzieję, że się Wam spodobało. Do zobaczenia.



4 komentarze: