Translate

10 gru 2018

Świąteczny albumik pop - up na bazie tagów

Witajcie Moi Kochani
Do Świąt zostało zaledwie dwa tygodnie :) Ja już nie mogę się doczekać, a Wy?
Ale zanim wpadniemy w wir świątecznych przygotowań, ja mam dla Was prezent... moją dzisiejszą inspirację. Jest to albumik pop-up na bazie "scrapińcowych" tagów,  przyozdobiony tekturkami, które zostały mi po moim świątecznym szaleństwie kartkowym. 
A przy okazji składam Wam Wszystkim Wesołych, rodzinnych i spokojnych Świąt !!!
A oto mój prezent dla Was ;)












 





 Do pracy użyłam:

https://www.scrapiniec.pl/pl/p/Tag-02-normal-z-dziurka/66


4327_wm.png

4324_wm.png

IMG_4555_wm.png

Do miłego zobaczenia jeszcze w tym roku...


2 komentarze:

  1. Kasiu , po raz kolejny zachwycasz swoją pracą :) Posiadasz szczególny talent aby wydobyć z papierków to , co w nich najpiękniejsze , wszystko tak pięknie dobrałaś , widać że włożyłaś w niego dużo serca :) Ten niewiarygodnie cudny albumik , to przepiękna opowieść świąteczna :))) Pozdrawiam - Ala M .

    OdpowiedzUsuń
  2. Es precioso!! Seria posible que hicieras un tutorial? Gracias

    OdpowiedzUsuń