Translate

13 sty 2018

Three coloured cards by mamajudo

Hej kochani!
Mam Wam dziś do pokazania aż trzy kartki oraz kurs - tutorial,
który krótko podpowiada, jak dopasować tekturki scrapińcowe do kolorowej pracy.



















Zazwyczaj w moich pracach używam surowych scrapińcowych tekturek, bo bardzo lubię ich kolor.
Ale dzisiaj nie mogłam się powstrzymać, żeby do tych kartek pokolorować tekturki tak,
by kolorystycznie idealnie pasowały do całości.
Ponieważ do kolorowania digi stempli używam kredek akarelowych,
to pomyślałam, że i tekturki mogę nimi pomalować.


Najpierw dopasowałam mieszankę różnych kredek tak, by powstał kolor czerwony
identyczny z tym, który występuje w użytym papierze.


Następnie za pomocą pędzelka i wody naniosłam pierwszą jaśniejszą (nieco rozwodnioną) warstwę koloru.
Nie nakładajcie jej zbyt dużo, żeby tekturka się nie rozmiękczyła, ale też nie martwcie się,
jeśli wyda się Wam, że tekturka zmienia nieco konsystencję - jak wyschnie wróci do normy.


Teraz nabrałam mocniejszego koloru na pędzel, biorąc mniej wody, a więcej kredki.
I ponownie pokolorowałam cały napis.
Jeśli chcecie, by napis nie był jednolity, to mocniej możecie pomalować tylko wybrane fragmenty tekturki.


Cały pokolorowany napis prezentuje się tak:


A na pracy wygląda tak:


Użyłam:

 

 

 

Uściski!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz