Translate

22 wrz 2017

Karolina Czołba- Guest Designer



Witam wszystkich!
Dziś dzielę się z Wami dwiema delikatnymi kartkami w pastelowych odcieniach. Lubię tworzyć romantyczne projekty używając subtelnych, delikatnych kolorów. Wydaje mi się, że jest znacznie łatwiej tworzyć romantyczne prace używając odpowiednich materiałów. Obie moje kartki są wielowarstwowe. Podarłam nieco papier na brzegach i użyłam maski i pasty strukturalnej na tło. Zrobiłam też przeszycia dookoła papieru. Na niebieskiej kartce wykorzystałam zegary z kolekcji Park Avenue oraz bordery z Fantasma. Kartka z dużym kwiatem również ma bordery  z Fantasmy oraz tło siatkę. 









Hi there everyone :) 
Today I'm sharing two delicate cards in pastel shades. I like creating romantic projects using  a subtle, sweet colors. I guess that it's much easier to make  romantic works using right materials. Both of my cards are multilayered. I torn the paper  on the edges  and I used structure paste and stencil on the background. I also made a stitches around the paper. On the blue card I used clocks and corners  from Park Avenue collection and some borders  from Fantasma. 
The card with big flower has a Fantasma elements and background Mesh with boarders.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz