Translate

12 wrz 2014

Gościnna projektantka września- Żaneta {zetkaArt}

Witajcie!
Z przyjemnością przedstawiam Wam dzisiaj prace naszej pierwszej gościnnej projektantki wrześniowej, którą jest Żaneta Kuć, czyli zetkaArt. Tak, tak w tym miesiącu mamy dla Was niespodziankę i na naszym blogu pojawią się prace aż dwóch dziewczyn, które zaprosiliśmy we wrześniu do zaprezentowania swoich prac z użyciem tekturek Scrapińca.
 

Oddaję głos Żanecie:

Dzień dobry mam na imię Żaneta tu w świecie scrapowym jestem zetkaArt.
Swoją przygodę z artyzmem zaczęłam od biżuterii , sutaszu potem decoupagu techniki te nie przetrwały jednak próby czasu i jakoś szybko mi się znudziły - w trakcie trafiłam na papierki. Cardmaking wciągnął mnie do tego stopnia, że w tym roku minie 2 lat odkąd tworzę swoje prace. Na początku skromne i niesforne, proste wręcz dziecinne jednak ciągle się uczę i odkrywam style, choć do tej pory swojego jeszcze chyba nie znalazłam. W ciągu tych dwóch lat popełniłam również kilka albumów, pudełek i kalendarzy.
W tym miesiącu postaram się Was zainspirować moimi pracami z wykorzystaniem tekturek ze Skrapińca.

Inne moje prace możecie znaleźć na moim blogu gdzie serdecznie zapraszam zetkaart.blogspot.com
Pozdrawiam Was ciepło- zetkaArt
Pierwsza moja praca to kartka ślubna z wykorzystaniem tekturki nutkowej:
 
Druga to również kartka ślubna z tekturkowym, ażurkowym sercem:
 
 Trzecia kartka z piękną ażurową altanką:


 Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy za tydzień na kolejną odsłonę pięknych prac Żanety.

A po południu zajrzyjcie jeszcze do nas, by zobaczyć kto jest naszym drugim gościem :)

2 komentarze: