Translate

12 wrz 2014

Gościnna projektantka września- Anna Hababicka- Encza

Bardzo dziękujemy Aniu za przyjęcie zaproszenia od Scrapińca :)
oddaję głos Enczy:
Mam na imię Ania, choć większość z Was zna mnie, jako Enczę z blogu Enczowo/Handmade by Encza. Swoją przygodę ze scrapbookingiem rozpoczęłam 7 lat. Poszukując kartki na urodziny koleżanki natknęłam się w sieci na wyjątkowe kartki wykonywane metodą scrapbookingu – to była miłość od pierwszego wejrzenia:) Prowadzę bloga oraz firmowy profil na Facebooku, współpracuję z wieloma galeriami oraz wykonuję różnego rodzaju prace na indywidualne zamówienie. W mojej ofercie znajdziecie przede wszystkim: kartki okolicznościowe, albumy, ramki oraz pełną oprawę ślubną. Współpracuję również z polskimi i zagranicznymi firmami, dla których projektuję. Prywatnie jestem mamą dwójki maluchów i pracuje zawodowo. W wolne weekendy wyruszam w Polskę, aby dzielić się swoją pasją z innymi, prowadząc warsztaty z technik scrapbookingu.



wykorzystane materiały:
-zegar mały
-szyld duży
zapraszamy serdecznie za tydzień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz