Translate

1 lip 2014

Powrót do krainy marzeń

Witam już lipcowo! Ostatnio moją inspiracją do tworzenia są moi dwaj mężczyźni; po kilku albumach dla synka musiałam zrobić coś dla męża. Podczas porządków w zdjęciach trafiłam na te dokumentujące jego wycieczkę z przyjaciółmi do Disneylandu i wiedziałam, że popularna baza "Zamek" będzie idealnie pasować do tych wspomnień. Do zrobienia całości użyłam jednego albumu 4 elementowego i cztery dodatkowe karty, które trochę "zalterowałam" ucinając fragmenty górnych wieżyczek. Trochę Myszki Micky, odrobina gwiezdnego pyłu tekturkowo-ćwiekowego i gotowe!






Materiały/Materials:
Baza Zamek 01 4 elementy

2 komentarze:

  1. Świetny album-bardzo radosny i kolorowy. Moje dzieci piszczały by z radości bo kochają myszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślałam, że to album dziecięcy :) a tu taka niespodzianka :)))

    OdpowiedzUsuń