Translate

4 lip 2014

Gościnna projektantka lipca- Magda Matraszek

Z przyjemnością anonsuję naszą gościnną projektantkę w miesiącu lipcu:

Art Magda czyli Magdalena Matraszek


Witajcie, 
Miło mi bardzo gościć na blogu Scrapińca
Mam na imię Magda, mam 33 lata. Scrapowaniem zajmuję się od prawie 6lat. Moja pasja zaczęła się gdy byłam w ciąży z pierwszym synem, a rodzina śmiała się, że wraz z porodem wszystko mi minie, że to chwilowy efekt uboczny hormonów. Na szczęście nic nie minęło! Pasja pozostała. Scrapowanie to dla mnie wspaniały sposób na odreagowanie, na wyciszenie się po ciężkim dniu. 
 Uwielbiam styl shabby chic, retro, koronki, pastele, perełki i różyczki, czyli wszystko to co jest w 100% kobiece. Wykonuję głównie albumy, notesy oraz kartki okolicznościowe, w których doskonale sprawdzają się tekturowe elementy. Przez najbliższe trzy tygodnie postaram się Was nieco zainspirować do wykorzystywania tekturek w Waszych projektach scrapowych.
ArtMagda.

Więcej prac Magdy zobaczycie na jej blogu:

http://artmagda.blogspot.ie/


Dziś pierwsze prace Magdy- urocze kartki z sowami:

 Magda użyła:
Kwitnąca jabłonka II
Kwitnąca jabłonka - gałązki
Zapraszamy za tydzień na kolejną odsłonę prac Magdy


Miłego weekendu!

1 komentarz: