Translate

4 lip 2020

Projects by Padoriaa

Czesć. Sto lat mnie tutaj nie było. Mam na to dość konkretne wytłumaczenie. 
Zachorowałam... i to bardzo poważnie. W lutym usłyszałam diagnozę - nowotwór złośliwy tarczycy a dokładnie rak rdzeniasty. Pierwszą informację jaką przeczytałam w internecie to to że mam 70% szans na przeżycie 5 lat. Motywująco! A jak! Mój świat nie rozpadł się a obrócił do góry nogami. Bardzo mocno walczyłam o to by móc napisać do Was dzisiaj i pokazać moje prace. Dziś jestem już po operacji i na chwilę obecną wygrałam. Zatrzymaliśmy chorobę a ja wracam ... wracam do pracy jako fotograf, wracam do Scrapińca jako projektantka. Wracam do wielu innych projektów, których realizacja musiała zaczekać. Mam nadzieję, że tęskniliście i że już nigdy nie zrobię takiej przerwy z powodu choroby. Pokażę Wam prace, które powstały w ostatnim czasie. Pozdrawiam, Paulina

Hello, Scrapiniec fans. I haven't been here for a hundred years but I have a fairly specific explanation for this. I got sick ... very seriously. In February, I heard the diagnosis - thyroid cancer and more precisely the thyroid medullary cancer. The first information I read on the internet is that I have a 70% chance of surviving 5 years. Motivating! ... Am I right ?  My world did not fall apart but turned upside down. I fought so hard to be able to write to you today and show my work. Today I am after surgery and for the moment I won the battle. We stopped the illness and I return ... I return to work as a photographer, I return to Scrapiniec as a designer. I am coming back to many other projects that had to wait. I hope you missed me.   I will show you works that have been created recently. 
Kisses,  Paulina
















 Więcej prac możecie zobaczyć na www.instagram.com/Padoriaa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz