Translate

3 cze 2017

Delikatna rama ozdobiona tekturkami

Witajcie serdecznie fani tekturek Scrapińca. Przygotowałam białą ramę, którą możecie przygotować na prezent. Umieściłam w niej fikuśnie wycięte zdjęcia. Jeśli nie gustujecie w zdjęciach tak powycinanych, można śmiało użyć zdjęć w kwadracie czy prostokącie.
Całość ozdobiłam moją ulubioną kolekcją tekturek. Umieściłam te serwetki na samej ramie, gdyż wydawało mi się to bardzo atrakcyjne rozwiązanie. Wówczas rama nie była taka nudna i została część samej oprawy LO ozdobiona. Jeśli natomiast nie mediujecie, wystarczy ozdobić ładny papier scrapowy, dodać tekturki, zdjęcia i praca gotowa :)









użyłam:

Monograce F - 7 cmDoily Lace - 2 Big rosettes - 2 Duże rozetki  Doily Lace - 3 Small rosettes - 3 Małe rozetki  Doily Lace - 2 Medium rosettes - 2 Średnie rozetki   3750_wm.png

pozdrawiam Was serdecznie i życzę pięknego, słonecznego dnia :)

1 komentarz: