Translate

10 gru 2012

Torebkowy kalendarz adwentowy

Witam z inspiracją! I jednocześnie przypominam o konkursie!  

 ***

Moja propozycja na kalendarz adwentowy to forma książkowa – jak tradycyjny notes „do torebki”, gdzie możemy wpisywać wrażenia i wydarzenia z każdego dnia oczekiwania na święta. 




Kalendarz powstał na bazie kopert, a po szczegóły zapraszam poniżej - do kursu .

Potrzebne materiały:
- 12 kopert (każda to 2 dni adwentu);
- 2 tekturki wielkości kopert na okładkę;
- papiery stemple, naklejki... wszystko to, czym chcemy ozdobić kalendarz;
- mgiełka (użyłam srebrnej);
- dziurkacze, wykrojniki, nożyczki itp.
- klej, bindownica.

1. Koperty zaklejam i układam obok siebie, pryskam mgiełką. Wszystkie przycinam gilotyną u góry - tam będę miała schowki.


2. Przygotowuję dodatki papierowe, cyferki...


3. Stempluję i oklejam koperty. Okładkę oklejam i ozdabiam. 


4. Binduję całość.


5. W kopertach umieszczam białe kartki z tasiemkami - na dodatkowe notatki.


6. Gotowy ozdobiony kalendarz.


Użyłam śnieżynkę i napis ze scrapińca (napis na zamówienie robiony).


A już niedługo więcej przykładów kalendarzy i trochę historii.

4 komentarze:

  1. bardzo gustowny i świetnie skomponowane dodatki wewnątrz, okładka też mi się bardzo podoba ;-) aż szkoda go zapisywać

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fantastycznie, dopracowany w najdrobniejszym szczególe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, to jest.... hmmm... nie, że się podniecam, ale to jest.... no świetniawskie!!!! Takie...ŁAŁ !!! No słowa aż mi pouciekały... Ja dopiero zaczynam blogować, więc co ja się tam znam... :-)))

    OdpowiedzUsuń