Translate

28 maj 2012

Scrapiniec na zlocie w Cieszynie

Scrapiniec z cząstką DT był i czuł się w Cieszynie fantastycznie:



Konkurs sklepowy na albumik został rozstrzygnięty następująco:

I miejsce oraz bon na 150 zł:
Ax-design
II miejsce oraz bon na 100 zł:
malflu
III miejce oraz bon na 25%rabatu na zakupy:
berberis

Wszyscy uczestnicy konkursu,zostali nagrodzeni miłym drobiazgiem ze Scrapińca:)

P.S.Jeszcze ogłoszenie :od dziś w Scrapińcu debiutuje Asica -Scrap i Pastelowa Rapsodia:
oraz najnowsze kolekcje ILS:

zapraszamy na zakupy :)))

7 komentarzy:

  1. Tyle gratisów co u Was,to nigdzie nie dostałam! :)))
    pees.Gizmo,masz superancką fryzurę!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika, a ja wzięłam swój albumik i poszłam sobie, nie dostałam za udział nic, ale to co dostałam wystarczy za dłuuuugi czas.
    Najfajniejsze jest to, że w końcu mogłam zobaczyć Ciebie, poznać, porozmawiać i pomacać każda rzecz do tej pory tylko oglądana w monitorze. Jesteś fajną babką. Mnóstwo ciepła rozsiewasz wokół siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak, gratisu to nasza specjalność :) Szczególnie, gdy obsługuje Pan Gizmowy ;)

    Helu, ja jestem szczęśliwa że Cię poznałam wreszcie osobiście :) Nie wpadłabym na to, że ten zawieruszony upominek to właśnie Twój :)) Dostaniesz go przy okazji, obiecuję :) Dzięki za towarzystwo !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja dziękuję za przemiłą obsługę i gratis do zakupu.Jesteście mega pozytywni :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak,pan Gizmowy był super,chciałam go tu szczególnie pozdrowić,ale nie chciałam go wkopać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Je je i ja dziękuję...normalnie się wzruszyłam...dziękuje za to niesamowite wyróżnienie <3
    Gizmowa rodzinka jest Super...chłopaki i Iron Man w klatce the Best

    OdpowiedzUsuń
  7. ach było cudnie! cieszę się bardzo, że uczestniczyłam w zlocie i dziękuję bardzo za wyróżnienie... pozdrawiam
    p.s. zdjęcia wysłałam na maila:)

    OdpowiedzUsuń