Translate

7 paź 2011

Shaker box-kurs Bei :)

Dobry wieczór!

Zapraszam Was dziś serdecznie do obejrzenia kursiku Bei,jest bardzo inspirujący:)
Oddaję zatem głos Bei:

Bardzo lubię shaker boxy, ale czasem zwyczajnie nie mam kiedy ich wyciąć, a cięcie w grubej tekturze chwilkę zajmuje - a jeszcze dłużej zajmuje cięcie okienek dla całej grupy warsztatowej. By zaoszczędzić tę "chwilę" poprosiłam o wycięcie okienek Dominikę ze Scrapińca.
Okienka do shaker boxów dają naprawdę fajne możliwości. Możemy ich użyć na różne sposoby. Na tej kartce to obrazek z “grzechoczącym” wnętrzem. Wnętrze okienka wzbogaciłam w motyw stempelkowy także w formie przestrzennej.
Poprosiłam Gizmo o wycięcie kilku kształtów z grubej (chyba 5mm) tektury - koła,prostokąta, jaja i słoika.
Jak się zabrać do wykonania shaker boxu na tej bazie? Poniżej opis w kliku krokach na przykładzie kartki zamieszczonej powyżej:

- przygotowujemy tło, czyli wnętrze okienka - może to być po prostu kolorowy papier, ale możemy także zaaranżować mini obrazek 3d, jako "grzechotkę" użyję przygotowanego przeze mnie konfetti z drobnych cekinów i małych elementów do ozdoby paznokci;

- na papierze, który ma być na wierzchu odrysowujemy kształt naszego okna i docinamy;
- naklejamy ramkę na przygotowane tło;
- wsypujemy do środka małe okruszki - koralki, mini bulion,cekiny, zioła...;
- zaklejamy nasz obrazek szczelnie szybką czyli kawałkiem sztywnej folii;

- na wierzch naklejamy wcześniej przygotowany papier wierzchni;
- aranżujemy nasz shaker box na kartce lub innej pracy.
Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Potrzebujesz może słownika lub programu do sprawdzania pisowni?

    OdpowiedzUsuń
  2. A podpisać się nie masz odwagi?
    Przeklajałam post od autorki,nie zwróciłam uwagi na błędy.
    Już poprawione,ale żal mi osoby,która nawet nie potrafi uwagi zwrócić w kulturalny sposób!!!!

    OdpowiedzUsuń