Translate

26 maj 2011

Misiowe pudełeczko:)

Marta,dla której robiłam album z uroczystości chrztu Świętego,ma już roczek.Z tej okazji zostałam poproszona o wykonanie dla małej solenizantki pudełeczka.
Wykonałam je z pudełeczka exploding-box,dostępnego w Scrapińcu,a do jego ozdobienia użyłam papierów Rae "Dla maluszka", cyferek w szyldach oraz ćwieka z craftmanii,które także dostępne są w Scrapińcu.





LinkMoże i Wy wybierzecie się na zakupy do Scrapińca,by wykonać podobne pudełeczko?Zapraszam Was serdecznie:)
Pozdrawiam wieczorową porą i zmykam do cięcia zacięcie:)))

Asica

3 komentarze:

  1. Prześliczna praca, właśnie tak sobie wyobrażałam wykorzystanie tego papieru :)
    Oczywiście elementy "deco" są perfekcyjnie dobrane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym pudełeczku, jest niesamowite... <3
    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń