Translate

23 lis 2010


Drogie artystki, dziękujemy serdecznie za nadsyłanie zdjęć Waszych prac na naszych bazach.

Cieszymy się szalenie, że tak pięknie je zdobicie.

Ciężko oceniać Wasze prace, w każdej jest tyle Waszej pracy, talentu...

Czas najwyższy odwdzięczyć się Wam za Wasz wkład do skarbca, jakim są galerie Polskiego Scrapbookingu.

Pragniemy nagrodzić następujące prace:

Maj:

bea i jej pyszna mieszanka bazowa


Za imponujące połączenie 3w1 :)


Czerwiec:

EwaW ślubnie


Za przypomnienie, że czerwień jest kolorem miłości :)

Lipiec:

Piękna Alicja

Przecudne dzieciątko i mistrzowsko wykonany scrap :)

Sierpień:

Body dla dziewczynki wg Madziany

Za smakowitą truskaweczkę :)

Nagrodzone osoby otrzymają drogą mailową banerki do wklejenia na

blog oraz kupon rabatowy w wysokości 20% na zakupy w sklepie www.scrapiniec.pl

Wyróżnienia:

Maj:


Za ciekawe połączenie kolorów i staranne wykonanie :)

Czerwiec:

drzewko mamamdy

Jest po prostu PRZEŚLICZNE :)

Lipiec:

Szyld Magdy

Za piękną oprawę bazy nietypowej

Sierpień:

Parawanik Dzwoneczka

Za ciekawą kolorystykę :)

Wyróżnione osoby otrzymają banerek z wyróżnieniem oraz kupon rabatowy w wysokości 5% na zakupy w sklepie www.scrapiniec.pl


Pozdrawiam, gizmo

3 komentarze:

  1. ale sie ciesze nawet z wyróznienia;) dziekuje!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem strasznie szczęśliwa że i ja się tu znalazłam:)
    to dla mnie ogromne wyróżnienie:)
    ślicznie dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace, moje drogie :) Cała przyjemność po naszej stronie !

    OdpowiedzUsuń