Translate

1 gru 2018

Eco kartki świąteczne

Witam

Najwyższa pora mieć już przygotowane kartki świąteczne :) Ja swoje już mam wszystkie, i lada dzień będę wysyłać do znajomych. Tym razem kartki bardzo proste i w stylu eco. Potrzebuję czasem takiej odskoczni nawet w pracach świątecznych, by zrobić coś prostego, ale nie koniecznie na szybko. Styl C&S nie jest moją mocną stroną, jak już nie raz mówiłam, dlatego może nie uwierzycie, ale siedziałam nad tymi kartkami całkiem długo. Jedna z nich jest zrobiona z użyciem korka w arkuszu i washpapy - może zdjęcie tego nie oddaje, ale wygląda na prawdę pięknie.
Głównymi ozdobami oczywiście są tekturki. Do tego projektu użyłam prostych wzorów.





Użyłam:
Flowers of Winter gałązki
Cherish Christmas gwiazda 
Mon MERRY cheri 
Mon MERRY cheri choinka

Pozdrawiam, Marta


 


1 komentarz:

  1. Moda na eco produkty dotarła i do papeterii:) Nie dziwi mnie to wcale, też często do takich rzeczy wykorzystywane jest drewno i wygląda to przepięknie. Szukając kartek świątecznych, kartek dla firm, warto zajrzeć na https://zaproszenia-przemysl.pl/211-kartki-swiateczne W internecie można liczyć na spory wybór takich produktów.

    OdpowiedzUsuń