Translate

19 lis 2018

Wyczekując Św. Mikołaja ;)

Witam Was !
Już niebawem w ofercie Scrapińca będą całkiem nowe produkty ;)... Ja jeden z nich dojrzałam na "scrapińcowym" stoisku na Art'n'Craft w Krakowie. Wiedziałam, że muszę go mieć i już miałam na niego pomysł... Były to maleńkie saneczki idealnie nadające się do boxa. Jak tylko wróciłam, poszły w ruch papiery i tekturki oraz moja "gwiazda" - saneczki 3D.
A oto efekt, który stworzyłam ;)



















Do projektu użyłam:

4326_wm.png


4324_wm.png

Do zobaczenia ;)



4 komentarze:

  1. Przepiękne! Czy można prosić o namiar na te urocze papiery?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności. Ja również zastanawiam się co to za urocze papiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing! One of the prettiest explosion boxes I've ever seen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu , cudo :))) Z tym pięknym boxem oczekiwanie na Mikołaja będzie samą przyjemnością :)
    Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń